Bine ai venit pe Digital-Print.ro!


Termeni si Conditiile ce urmeaza sunt regulile de utilizare a site-ului www.digital-print.ro


Confidentialitatea si prelucrarea datelor cu caracter personal legate de site sunt guvernate de Politica de confidentialitate revizuita conform cerintelor GDPR - Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, care completeaza sectiunea Termeni si Conditii.


Aceasta pagina web reprezinta un document legal si face parte din site-ul digital-print.ro, site detinut de SC Sprinter Promotion SRL cu sediul in str. Stirului nr.18, Sector 3, Bucuresti, identificata cu J40/9975/2001 la si RO14323508.


Prin utilizarea site-ului, utilizatorul isi exprima acordul cu termenii si conditiile descrise in continuare.



1. DEFINITII SI SERVICII OFERITE


Prin termenii utilizati in continuare intelegem: 


Vanzator - Sprinter Promotion SRL cu sediul str. Stirului nr.18, Sector 3, Bucuresti, identificata cu J40/9975/2001 la Registrul Comertului si cod fiscal RO14323508.


Cumparator – persoana juridica ce efectueaza o Comanda. 


Client  – persoana juridica care are sau primeste acces la Continut si care plaseaza o comanda, fiind de accord cu termenii si conditiile stipulate.


Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv acele documente si servicii mentionate in Comanda, care urmeaza sa fie furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.


Comanda - un document electronic ce intervine intre Vanzator si Cumparator prin intermediul caruia Vanzatorul isi da acordul de livrare a Bunurilor si Serviciilor, iar Cumparatorul este de acord cu primirea Bunurilor si a Serviciilor si cu plata acestora.


Specificatii - toate caracteristicile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt prevazute in Comanda.


Utilizator – orice persoană fizică ce accesează Site-ul în vederea consultării ofertei comerciale a deținatorului de Site, indiferent dacă plasează sau nu o Comandă pentru cumpărarea de produse/servicii; 


Conținut – toate informațiile publicate pe Site care pot fi vizualizate/accesate prin utilizarea unui echipament electronic.


Site – domeniul www.digital-print.ro si subdomeniile acestuia.


Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.


 Cont – sectiune din Site ce este compusa dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit Cumparatorului transmiterea/ inregistrarea/urmarirea Comenzii si care contine informatii despre acesta si despre istoricul Cumparatorului in Site.


Newsletter – mijloc de informare, exclusiv electronic, prin posta electronica, asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.


Bun de Tipar – acceptarea de catre client a machete trimise pe e-mail in scris.


Termen de livrare – numarul de zile sau data la care va fi gata comanda la furnizor.


 

 2. COMANDA


Prin lansarea unei comenzi (e-mail sau telefon) pe site-ul www.digital-print.ro,  Cumparatorul este de acord cu modalitatea de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin intermediul careia Vanzatorul isi desfasoara operatiunile comerciale.


Pentru a putea plasa o Comandă, Utilizatorul se va înregistra pe Site ca potențial Client. În acest sens vă obligaţi și garantaţi că furnizaţi date reale, exacte și complete, astfel cum se solicita prin formularul de înregistrare.

Deținătorul Site-ului își rezerva dreptul (nu și obligaţia) de a verifica autenticitatea datelor de înregistrare ale Utilizatorilor referitoare la existenţa acestora.


Prin acceptarea termenilor și condiţiilor, Utilizatorul își exprimă acordul pentru eventualele verificări ce vor fi efectuate ca măsură de siguranţă pentru realitatea și exactitatea datelor furnizate.

În cazul în care se constată că informaţiile puse la dispoziţie de Utilizator sunt inexacte sau neconforme celor furnizate de organele în drept, deținatorul Site-ului își rezerva dreptul de a suspenda sau a sista accesul Utilizatorului la serviciile Site-ului și de a refuza încercările curente sau viitoare de a comanda produse/servicii oferite pe Site.

Prin accesarea Site-ului și a serviciilor puse la dispoziţie, utilizatorul garantează că oferă deținătorului Site-ului date corecte, fiind unicul responsabil pentru informaţiile furnizate.


Produsele aflate în oferta magazinului online se pot vinde numai în baza unei Comenzi. Comanda se va procesa conform prevederilor de mai jos.

ATENȚIE!!! O Comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor.

O Comandă plasată pe Site cuprinde:

- bunurile/serviciile regăsite în oferta magazinului online;

- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni special


- machetele grafice trimise de client


- alte specificații ale Cumpărătorului.


Notificarea pe care o primeste Cumparatorul, dupa ce efectueaza Comanda are rol informativ si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail).


Pentru motive justificate, Vanzatorul are dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceasta situatie, va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii.


O comanda este considerata confirmata in momentul in care avem Bunul de Tipar final al clientului, detaliile de plata si livrare sunt stabilite si vi se comunica un termen de livrare pe e-mail/telefon.


Clientul/Cumparatorul este cel care trebuie sa-si de-a acordul asupra graficii prin oferirea bunului de tipar. Vanzatorul nu este responsabil pentru eventualele greseli, grafice sau de text, din bunul de tipar, acestea intra in sarcina Clientului/Cumparatorului.


Comenzile sunt procesate și onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate. Preluarea Comenzilor are loc în limita programului de lucru, de luni până vineri în intervalul 9-17;


Pasii in procesarea comenzilor:


- preluarea comenzii si verificarea datelor inscrise in comanda.


- trimiterea Bunului de Tipar (BT) catre client pe e-mail-ul comunicat de acesta


- daca este cazul se trimit modificari ulterioare pana la acceptarea machete de catre client


- telefonic, se verifica datele de livrare, plata datele de facturare si orice alte infromatii sunt necesare.


- telefonic sau pe e-mail se confirma procesarea comenzii si se stabileste un termen de livrare.


- la termenul de livrare se adauga timpul necesar transportului in functie de varianta aleasa.



Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese in următoarele cazuri:

a. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

b. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri în cazul plăților online;

c. datele furnizate de către Client/Cumpărător în cadrul formularului de pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;


d. grafica trimisa de client pentru realizarea Bunurilor sau pentru oferirea de Servicii nu este conforma cu cerintele comunicate de catre Vanzator;


e. Cumparatorul nu a oferit bunul de tipar in 14 zile lucratoare;


f. Vanzatorul nu poate respecta timpii de executie specificati de Cumparator;


 Comanda este considerate anulata, clientul fiind informat pe e-mail.


În cazul în care un produs și/sau serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat din orice motiv de către Vânzător, acesta va informa Cumpărătorul și va returna acestuia contravaloarea produsului și/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.


 


In cazul in care Vanzatorul si-a dat acordul vis-a-vis de comanda, a confirmat-o, acest lucru implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata in momentul in care exista o confirmare verbala (prin telefon) sau electronica (prin e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator si se comunica acestuia timpii de executie si livrare a produselor. In niciun moment, o comanda ce nu este confirmata de catre Vanzator nu va fi considerata ca avand valoarea unui Contract. Prezentul Contract intra in vigoare doar in momentul in care Vanzatorul a confirmat Comanda. Confirmarea Comenzii se va face prin telefon sau prin e-mail. Termenii si conditiile generale de vanzare stau la baza Contractului incheiat.


Informatiile prezentate prin intermediul site-ului au caracter informativ, putand fi modificate de catre Vanzator, fara un anunt prealabil. De asemenea, din motive ce tin de spatiu si de coerenta informatiei, descrierile anumitor produse/servicii pot fi incomplete, insa Vanzatorul face eforturi sa prezinte cele mai relevante informatii referitoare la acestea.

 


3. PRETUL


Prețurile produselor sunt actualizate de către magazinul online pe măsura primirii informațiilor de la furnizori. Prețurile din Comenzi sunt valabile până la data modificării prețurilor de achiziție comunicate de către furnizori. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, Cumpărătorul recunoaște Vânzătorului dreptul de a anula Comenzile (solicitări de produse ce nu au fost confirmate) ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Ai nevoie de ajutor?